کلی

نشست صمیمی رابط دفتر نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با اساتید و همکاران مراکز آموزشی

رابط دفتر نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با اساتید و همکاران مراکز آموزشی مرکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت نشست و گفتگوکرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی عالی با تبریک و گرامیداشت هفته معلم، اولین معلم را خدا عنوان کرد و جایگاه معنوی اساتید را از منظر و دیدگاه آیات کریمه قرآن کریم تشریح کرد.

رابط دفتر نهاد رهبری واحد استانی اردبیل در ادامه با اشاره به فلسفه خلقت آدم و جایگاه علمی والای بشر نسبت به سایر موجودات الهی و جریان گفتگوی خداوند با فرشتگان در رابطه با علم انسان و سجده به آدم، مطالبی را ایراد نمود.

وی با الگوگرفتن از آیاتی از قرآن کریم و مصداق قراردادن معلمان، به جایگاه والای معلم و اساتید، همچنین اثرات دنیوی و اخروی علوم اینکه چه می آموزیم، چرا می آموزیم و چگونه می آموزیم و نحوه ایصال به ذات اقدس حضرت احدیت اشاره و مطالبی را در خصوص تأثیرات اثربخش آموزش های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در رسیدن به اهداف کلان جامعه بخصوص در عرصه کارآفرینی و اشتغالزایی به حاضرین ارائه داد.

رابط نهاد رهبری همچنین ضمن تشکر، سفارشاتی را نیز در خصوص دقت در ارائه هر چه بهتر و شایسته تر خدمات آموزشی و رفاهی به دانشجویان و مدرسین به همکاران مرکز آموزش علمی کاربردی آرمان سوله اردبیل توصیه نمود.

گفتنی است در بخش هایی از این نشست پرسش و پاسخ هایی نیز بین حاضرین و حجت الاسلام عالی انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *